loading...

کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی

برای خرید به قیمت جعبه هادرباکس لازم است نحوه انتخاب صحیح آن را با شناخت کامل آن بدانید و این مقاله به نکات ریز آن در سفارش پی خواهید برد.

بازدید : 6
چهارشنبه 25 مرداد 1402 زمان : 17:04

جعبه هاردباکس یا جعبه سخت موضوع این نوشته است که بر آن شدیدم تا لازمه های مهم را در این زمینه در اختیارتان بگذاریم. استحکام و جذابیت، نکته ایست که ادعا داریم در تمامی جعبه ها باید خودنمایی کند. اما جعبه های سخت یا هارد باکس ها، هر کدام از این ویژگی ها را در اوج خود به نمایش میگذارند که بسیار قابل توجه دوست داران جعبه های فانتزی ایست.

کاربردهای جعبه های سخت مثل خودشان خاص و نادر است، احتمالا در سریال ها و فیلم های مختلف مشاهده کردید که از این نوع جعبه ها بسیار استفاده میشود، به خصوص برای کادوهای سالگرد ازدواج ، تولد و... امیدوارم خودتان نیز از این مدل جعبه های کادو، تعداد بالایی دریافت کرده یا به دیگران هدیه داده باشید.

در حالی که شما تولید کننده جواهرات، زیورآلات قیمتی، همچنین کالاهایی که ارزش معنوی و مالی بسیاری دارند هستید.

هیچ بسته بندی جایگزین این نوع جعبه ها برای محصولات شما نخواهند بود؛ آیا این نگرش صحیح است؟ بله، برای رسیدن به یک بسته بندی بازیافت پذیر در رنگ های دلخواه و طرح های چاپی بی نظیر، این تنها گزینه است.

لازم است بدانید هارد باکس ها برای کالاهای با ارزش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. در هر صورت برای آشنایی بیشتر با این بسته بندی های مدرن و چشم نواز، به ادامه این مقاله توجه کنید تا مروری بر معایب و مزایای این جعبه و تاثیرات آن در برندینگ و افزایش سطح فروش داشته باشیم.

جنس جعبه های هارد باکس چیست، مقوا یا چوب؟

چوب و مقوا هر دو در تولید هارد باکس کاربرد دارند، اما مقوا رایج تر است. به دلیل قابلیت بازیافت پذیری، و مناسب بودن برای بسیاری از کالاها، مقوا گزینه اول برای ساخت هارد باکس ها میباشد.

اگر زمینه فعالیت شما تولیداتی مانند ساعت،گوشی و لوازم الکترونیکی میباشد؛ از امنیت هارد باکس های مقوایی خیالتان راحت باشد. مقواهای ضخیمی که در تولید این نوع جعبه ها استفاده شده، از ضخامتی برخوردار است که امنیت قابل توجهی به محصولات شما میدهد.

به خصوص این که این مقواها ضد آب بوده، و دقیقا به شکل یک گاوصندوق برای کالاهای ارزشمند درون خود عمل میکنند؛ تا در فصل های مختلف و دماهای متفاوت تغیری در شکل آن ایجاد نگردد.

تولید جعبه های هارد باکس به صورت دست بافت!!

با اینکه ماشین آلات، حرف اول را در تولید جعبه ها و کارتن های بسته بندی میزنند؛ اما گاهی در نمونه هایی مانند هارد باکس، برای ظرافت و مقاومت بیشتر از نیروی انسانی استفاده میشود. تا اتصال لبه های مختلف جعبه به یکدیگر مستحکم تر باشد.

ضخامت مقواها که با مواد اولیه مقاوم تولید میشوند و اتصال لبه های هارد باکس ها با دست و به وسیله چسب های خاص ، دو فاکتور مثبت در ایجاد امنیت و استحکام هارد باکس ها هستند.

جعبه های هارد باکس و روکش های داخلیه آن

شگفتی سازی جعبه های هارد باکس، نه تنها در سطح بسته بندی جلوه گر میباشد، بلکه پوشش داخلی آن میتواند فضای خیالیه بیشتری برای خریداران ایجاد کند. از روکش های داخلی که میتوان در جعبه های هارد باکس استفاده کرد مقوای کرافت است.

مقوای استفاده شده در داخل هارد باکس ها که مانند یک فرش زیرین برای محصولات داخل آن استفاده میشوند؛ دارای بافت و جنس خاصی میباشند، و ظرافت بسیار بالایی به بسته بندی میدهند؛ البته به قیمت آن نیز میافزایند.

همچنین طلا کوب کردن مقواهای کرافت داخل جعبه ها نیز ممکن است، و میتواند سببی برای زیبایی بیشتر درون جعبه ها باشد، و اگر گزینه ارزان تر میخواهید، روکش های کاغذی و سفید مناسب شما هستند، که میتوانید از بالشتک های ابری روی این روکش ها به عنوان سطح زیرین محصول داخل جعبه استفاده کنید. و فضای رویایی تر به آن ببخشید.

جعبه های هارد باکس و کاربرد آن در محصولات مختلف

جعبه عطر و ادکلن : بسته بندی های مخصوص ادکلن و عطر نیز میتوانند بوی خاص خودشان را داشته باشند! جعبه های هارد باکس میتوانند ، کاملا شامه ای از عطر و برند ادکلن ها را از طریق دیدن به مشتری ها منتقل کنند.

جعبه کارتن گوشی موبایل : هارد باکس ها دو امتیاز خارق العاده به تلفن های همراه میبخشند ، ابتدا امنیت آنها را تامین کرده و در مرحله دوم، زیبایی منحصر به فردی به آنها میبخشند، به خصوص اگر از مدل تلسکوپی برای بسته بندی آن ها استفاده شود؛ زیرا شکر ظاهری آن ها نیز مانند تلفن های همراه است و کاملا با آن ها مطابقت میکنند.

و از این جهت، جعبه های هارد باکس ، غالب ترین نوع بسته بندی هستند که از سوی اکثر شرکت های مطرح موبایل در جهان استفاده میشود؛ و تا کنون هم تغیر چندانی در آن مشاهده نشده که به درست بودن این گزینه برای بسته بندی های گوشی ها اشاره دارد.

بسته بندی جواهر آلات : در کنار گوشی های همراه ، محصول دیگری وجود دارد که تصور آنها بدون جعبه های هارد باکس بسیار سخت است؛ جواهرات و زیور آلات قیمتی ، با هاردباکس ها رفاقت دیرینه داشته، و گمان نمیرود نوعی دیگر از بسته بندی و جعبه ها بتوانند در میزان امنیت و زیبایی ، جای هارد باکس ها را برای آنها پر کنند.

جعبه کارتن بسته بندی ساعت : ساعت ها نیز امروزه در کنار نمونه های ساده ، به عنوان کالاهای زینتی و لوکس و حتی با ترکیب سنگ های قیمتی تولید میشوند. تا اینجا این امر را متوجه شده اید که هر محصول با قیمت و نفیسی به سمت هارد باکس ها جذب میشوند، و این گزینه را برای بسته بندی خود انتخاب میکنند؛ ساعت ها نیز از این چرخه خارج نبوده و با قالب های خاصی از جعبه های سخت عرضه میشوند.

تلسکوبی ،کشویی و مگنتی سه مدل پر کاربرد در هارد باکس ها

سه الگوی پر استفاده در جعبه های هارد باکس هستند که به زیبایی آن ها میافزایند، ابتدا از مدل تلسکوپی آغاز میکنیم.

مدل تلسکوپی : این الگو به مدل زیره رویه نیز شهرت دارد، جعبه های تلسکوپی با قرار گرفتن قسمت رویی در سطح قسمت زیرین باز و بسته میشوند.

مدل کشویی : الگویی که میتواند بسیار جذاب به نظر برسد مدل کشویی ایست، از نامش شیوه باز و بسته شدن آن مشخص است؛ چون مانند یک کشو باز و بسته شده، و انتخاب جذابی برای جعبه های سخت میباشند.

مگنتی : جعبه های مگنتی با اتصال دو آهن ربا که یکی روی جعبه و دیگری در قسمت داخلی جعبه قرار گرفته اند باز و بسته میشوند.

هاردباکس ها ، ارزان شدند!

با توجه به جنس مقوا ، اتصال و چاپی که در آنها صورت می گیرد؛ هزینه تولید هارد باکس ها بالاست، اما روشی که به کار تولید کننده ها می آید سفارش عمده است؛ زیرا کارخانه محصولاتی که به صورت خاص با هارد باکس ها عرضه میشوند، میتوانند با سفارش تیراژ بالا ، هزینه را برای خود کاهش بدهند.

هاردباکس ها به صورت تکی یا تعداد پایین قابل تهیه هستند؛ اما نه از طریق شرکت ها، بلکه واسطه ها این امکان را میدهند تا شما هارد باکس ها را با تعدادی کمتر از هزار عدد یا بیشتر تهیه کنید. این شیوه از خرید به زیان شماست، زیرا خرید عمده و مستقیم از تولید کننده ها بسیار برای کارخانه ها به صرفه تر خواهد بود.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله، به خوبی دانسته اید که هارد باکس ، میتواند تیر خلاصی به قلب طیف بسیاری از مشتریان کالاهای نفیس و قیمتی باشد، از آنجا که هارد باکس ها نیاز به دستگاه های به روز و مواد اولیه مناسبی دارند ، خروجی شرکت ها از نظر کیفیت متفاوت خواهد بود. بنابرین باید با دقت بیشتری شکرت بهتری را برای درخواست خود انتخاب کنید.

منبع: hard-box

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 619
  • بازدید کلی : 9839
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه