loading...

کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی

بازدید : 143
شنبه 19 مهر 1399 زمان : 10:02

بسته بندی رستورانی و فست فودی از جنس کارتن و مقوا در طرح های و مدل های مختلف با انواع چاپ برای گسترش برند و تبلیغ محصول می تواند یکی از بهترین گزینه های بسته بندی غذای بیرون بر و یا کارتن پک غذا باشد زیرا قیمت بسته بندی کارتنی و مقوایی فست فود در مقابل بسته بندی های دیگر به صرفه تر و با ظاهری شکیل تر می تواند باشد. در ادامه با نمونه مختلفی از بسته بندی های غذای رستورانی آشنا می شوید.

جعبه کارتن حمل غذا مخصوص رستوران و فست فود در تمام کشور های توسعه یافته یا در حال توسعه از کارتن یا مقوا برای بسته بندی استفاده می کنند و این یک قانون است زیرا بسته بندی کارتنی و مقوایی بازیافت پذیر بوده و مجدد می تواند به چرخه تولید باز گردد. در نظر داشته باشید کارتن بسته بندی فست فودی از کارتن و مقوای غیر بازیافتی تولید می گردد و از بسته بندی های بازیافت شده در این می تواند در بسته بندی های محصولات غیر مواد غذایی استفاده نمود.

جعبه فست فودی

این روزها با توجه به نیاز به صرفه جویی در زمان بسیاری از افراد شاغل، همانند گذشته امکان پخت و پز و صرف وقت برای تهیه وعده های غذایی را ندارند و ترجیح می دهند غذای خود را به صورت حاضری سفارش دهند. ازین جهت استفاده از فست فود و غذاهای رستورانی بسیار افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بدانید: ۴ اشتباه در طراحی و تولید بسته بندی

در سال های اخیر اوضاع قدری دگرگون تر شده و حتی بسیاری از افراد زمان کافی برای رفتن به رستوران یا فست فود را هم ندارند و با استفاده از خدمات این مراکز از جمله به صورت تلفنی ، استفاده از سایت های فروشگاهی آنلاین و یا حتی اپلیکیشن های مخصوص مراکز دلخواه خود، اقدام به سفارش غذا و دریافت آن در محل مورد نظر خود را انتظار دارند. از این رو کارتن غذای بیرون بر و کارتن های بسته بندی فست فود و رستوران مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

طراحی بسته بندی فست فودی

برای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی شایسته تر، طراحی و چاپ کارتن فست فود شیک و خلاقانه باعث میگردد در بازار رقابتی این نوع کسب و کار از رقبای خود پیش بی افتید. بدون شک یکی از مهمترین مواردی که برای مشتری قابل توجه است چگونگی تحویل سفارش خواهد بود. اینکه اگر غذای گرم بوده سرد نشده باشد و یا در اثر جابجایی درون ظرف بهم ریخته نشده و یا سر ریز نشده باشد و از این قبیل موارد.

یک راه مطمئن برای رفع این مشکلات بسته بندی صحیح سفارش به گونه ای است که جای بازی در آن نباشد و یا نوشیدنی های خنگ در تماس مستقیم با غذای گرم نباشند و امثال این موارد اگر رعایت گردد و برای آن مواردی در نظر گرفته شود برای مشتری قابل توجه خواهد بود و همین موضوع شما را از سایر رقبا متمایز خواهد نمود. علاوه بر این موضوع در اختیار داشتن بسته بندی شیک به همراه چاپ نام و نشانی و مشخصاتی از ارائه دهنده این خدمت، خود می تواند نوعی تبلیغ برای جلب نظر مشتریان بیشتر باشد.

سینی مقوایی فست فودی

سینی های فست فودی با توجه به نوع کاربردشان می توان در ابعادهای گوناگون تولید و طراحی نمود. دیده شده سینی های مقوایی فست فودی کاربرد بسیاری در صرف غذا درون رستوران ها و فست فود ها دارند و از این رو مالکین مالکین فست فود ها و رستوران ها بیشتر راقب به سفارش سینی فست فودی هستند.

بیشتر بدانید: تصاویر نمونه کارهای جعبه و کارتن محصولات تولید شده

قیمت کارتن فست فود

بسته بندی رستورانی و فست فودی می تواند در انواع مختلفی تولید شود که اصطلاحا به آن جعبه و یا کارتن مخصوص حمل غذا هم گفته میشود. با توجه به هزینه مورد انتظار، امکان تولید در رنج های مختلف قیمت برای این نوع محصول وجود دارد. که نیازمند اطلاعاتی همچون طول، عرض و ارتفاع جعبه بسته بندی و اینکه مدل جعبه به چه شکل باشد و یا اینکه وزنی که جعبه باید تحمل کند چقدر است یا اینکه چه نوع طرح و چاپ کارتنی باید داشته باشد و غیره میتواند در قیمت تمام شده کارتن بسته بندی فست فود تاثیر گذار است.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه مقوایی بسته بندی

کارتن سازی آوین پک

گروه تولید صنعتی آوین پک با دو دهه تجربه در زمینه جعبه سازی ، کارتن سازی ، چاپ و بسته بندی برای انواع محصولات مواد غذایی ، میوه و صیفی جات ، آرایشی و بهداشتی و شوینده ها ، لوازم الکتریکی و الکترونیکی ، ابزارآلات صنعتی و مکانیکی ، لوازم یدکی انواع ماشین آلات، انواع لوازم خانکی و غیره در رزمه کاری خود به همراه دارد.

کارتن سازی آوین پک از ابتدای فعالیت خود در نظر داشته تا رضایتمندی مشتریان خود را در بهترین حالت کسب نماید و تا به امروز توانسته این امر را با درصد بالایی پوشش دهد و از این رو نام تجاری این مجموعه را میتوانید در گروه بهترین های کارتن سازی تهران و کرج مشاهده نمایید.

شماره واتساپ فروش شرکت 09108809133

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 644
  • بازدید کلی : 9864
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه